Okategoriserade
11:32 | 11 oktober 2012
Bilägaren hade krockat med sin bil och ställde upp den längs gamla E20 mot Örebro. Det skulle ägaren inte ha gjort. När denne kom tillbaka till bilen var registreringsskylten stulen och tre rutor krossade. Händelsen är nu polisanmäld.