Mölntorp
07:20 | 27 juni 2022
Inbrott i restaurang – två personer greps
Två män stal sprit.
Foto: Dennis Johansson Strömberg/arkiv
Två män stal sprit.
Vid 01.30-tiden under natten till måndagen kallades polis till en restaurang i Mölntorp med anledning av ett inbrott. Två personer uppges ha tagit sig in i restaurangen och stulit spritflaskor.
I närområdet hittade polisen två män i 30-årsåldern som greps misstänkta för stöld genom inbrott.