hallstahammar
07:02 | 6 februari 2013
Det var strax innan klockan 6 som polisen fick ett samtal från en man om att han kört in i vajerräcket på E18 vid Sörstafors utanför Hallstahammar. Den 45-årige föraren berättade att han tappat kontrollen över bilen och fått sladd i det hala väglaget och sedan kört ner cirka tio meter vajerräcke. Mannen kunde sedan lämna platsen med sin bil.