Mölntorp
07:20 | 27 juni 2022

Inbrott i restaurang – två personer greps

Två män stal sprit.

Foto: Dennis Johansson Strömberg/arkiv

Vid 01.30-tiden under natten till måndagen kallades polis till en restaurang i Mölntorp med anledning av ett inbrott. Två personer uppges ha tagit sig in i restaurangen och stulit spritflaskor.

I närområdet hittade polisen två män i 30-årsåldern som greps misstänkta för stöld genom inbrott.

Från löpet

Dagens lunch

Dagens lunch

Grattisannonser

Grattisannonser Boka en gratis grattisannons för publicering här på magazin24.se

Minnesannonser

Minnenannonser Välkommen att boka in din minnesannons på magazin24.se
+
-
GRATISTIDNINGARNA

Magazin24 – Årets lokala insats 2023

Magazin24 – Årets gräv/artikelserie 2023

Magazin24 – Årets lokalsajt 2020