Surahammar
09:00 | 15 september 2020
Berusad man fick bilnycklarna omhändertagna
Satte sig i en personbil.
Foto: Dennis Johansson Strömberg/Arkiv
Satte sig i en personbil.
Vid 18.45-tiden igår fick polisen ett samtal från en person som reagerat på att en berusad man och en kvinna hade satt sig i en personbil på Hotellvägen i Surahammar.
När polisen anlände till platsen stod bilen kvar. Efter kontroll av de berusade personerna omhändertog polisen bilnycklarna för att motverka bilkörning i berusat tillstånd.
Någon körning har inte gått att styrka.