Arboga
06:13 | 3 februari 2022

Mobiltelefoner stals i omklädningsrum

Målsägarna badade – då slog tjuven till.

Två mobiltelefoner stals. Foto: Pixabay

Under tisdagen, den 1 februari, var två målsägare och badade vid Ekbacksbadet i Arboga. Under tiden de badade hade de sina mobiltelefoner i ett skåp i omklädningsrummet. När de kom tillbaka till skåpet, som var olåst, var telefonerna borta. Telefonerna var en Apple 12 pro max och en Apple 13 pro. Polisen rubricerar händelsen som stöld, men i nuläget finns inga iakttagelser kring stölden.

Vidare så har polisen i Västra Mälardalen fått in en anmälan gällande egenmäktigt förfarande. Enligt anmälan har en okänd gärningsman tagit en registreringsskylt från en bil som stod på Bergslagsvägen i Kolsva. Stölden ska ha skett den 1 februari.

Från löpet

Dagens lunch

Dagens lunch

Grattisannonser

Grattisannonser Boka en gratis grattisannons för publicering här på magazin24.se

Minnesannonser

Minnenannonser Välkommen att boka in din minnesannons på magazin24.se
+
-
GRATISTIDNINGARNA

Magazin24 – Årets lokala insats 2023

Magazin24 – Årets gräv/artikelserie 2023

Magazin24 – Årets lokalsajt 2020