arboga
18:29 | 9 januari 2016
Larm om olycka på E20 mellan Arboga och Kungsör.
En personbil ska ha hamnat mot mitträcket och sedan snurrat runt och ställt sig mot trafiken. Olyckan inträffade i färdriktning mot Arboga.
– Personerna ska ha klarat sig utan personskador, säger säger Therese Madsen på polisens länskommunikationscentral.
Är det mycket halt på vägarna?
– Räddningstjänsten sa att det var väldigt halt där, säger Therese Madsen.