Köping
08:58 | 9 maj 2022
Kvinna till sjukhus efter singelolycka
Föraren körde ner sin bil för en viadukt och vidare ner på en gång- och cykelväg.
Foto: David Eriksson/arkiv
Föraren körde ner sin bil för en viadukt och vidare ner på en gång- och cykelväg.
Vid 03.30-tiden under natten mot måndagen inträffade en singelolycka på Ringvägen i Köping. Enligt polisen ska en bilist, en kvinna i 30-årsåldern, av okänd anledning ha kört sin bil ner för en viadukt och sen vidare ner på en gång- och cykelväg.
Kvinnan fördes med ambulans till sjukhus. Hennes skadeläge beskrivs som oklart. Bilen bärgas från platsen.