SÄG DIN MENING
12:30 | 5 mars 2025
Har en fundering …
... kring nybyggnation av Nyckelbergsskolan i Köping.
... kring nybyggnation av Nyckelbergsskolan i Köping.
Att skolan har varit uttjänt har våra politiker vetat i flera års tid.
Varför valde man inte att bygga en ny skola på den plats vid
Scheeleskolan där man nu hyr baracker för miljonbelopp varje månad, medans eleverna gick kvar i gamla skolan?
Vilka partier tog beslutet?
Kunde ha sparat skattebetalarna i Köping mycket pengar.
Tacksam för svar.
Fundersam skattebetalare